عهدیار

عاشورا نماد عهد و پیمانیست که با خون امضا گشته است و یار، آن موعود وعده داده شده است که حکومت عادلانه اش پر از طراوت و سبزیست

حیات جاودانه

پنجشنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۲، ۰۷:۱۱ ب.ظ

بسمــ الله الرحمنــ الرحیمـــ


این روزها که از تاریخ 23 اسفند 91 دور تر می شوم

برای رسیدن به اسفندی دیگر روزشماری میکنم

اسفند همیشه در تقویم ها ماه پایانی سال است

اما برای من

ماه شروع زندگی ست

برایم قابل تصور نیست که سالی نتوانم بوی خاک های جنوب را حس کنم

عطر خاک جنوب ممد حیات من است 

و هر سال با خاکش جانی دوباره میگیرم

انگار که در تمام سال مرده ام

اما 

وقتی که به این خاک آسمانی میرسم زنده می شوم

خدایا زندگی را از من نگیر...

خدایا ما را حیات جاودانه ببخش همچون آنان که در نزد تو جاودانه اند


وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْواتاً، بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ سوره مبارکه آل عمران /169

(ای پیامبر!) هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زنده‌اند، و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند.

اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک



  • عهد یار

نظرات (۱)

  • :: تشنه کام ::
  • اللهم اعطنا الممات الطیبة
    پاسخ:
    الهی آمین
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    < برگرفته شده از صدای نور