عهدیار

عاشورا نماد عهد و پیمانیست که با خون امضا گشته است و یار، آن موعود وعده داده شده است که حکومت عادلانه اش پر از طراوت و سبزیست

خدای خوب من...

پنجشنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۲، ۰۸:۲۷ ب.ظ

بسمــ الله الرحمنـــ الرحیمـــ


وَإِذَا سَأَلَکَ عِبَادِی عَنِّی فَإِنِّی قَرِیبٌ أُجِیبُ دَعْوَةَ الدَّاعِ إِذَا دَعَانِ فَلْیَسْتَجِیبُواْ لِی وَلْیُؤْمِنُواْ بِی لَعَلَّهُمْ یَرْشُدُون

و هرگاه بندگان من از تو در باره من بپرسند [بگو] من نزدیکم 

و دعاى دعاکننده را به هنگامى که مرا بخواند اجابت مى‏کنم

پس [آنان] باید فرمان مرا گردن نهند و به من ایمان آورند باشد که راه یابند (۱۸۶) بقره


خدای خوب من

زیباترین های زندگی را نشانم داده ای

از چشم نوازترین مناظر زمینت گرفته تا آسمانت...

و از گوش نواز ترین اصوات طبیعتت

به قدرتت فکر میکنم که میتواند آنی همه را از من بگیرد...

به ضعف و کوچکیم مقابل تو...

و به رحمتت که میتواند مرا غرق نعماتت کند

هر چه گاهی به زبان شاکر بوده ام

اما گویی به عمل ناسپاس

مانده ام با عقل ناقص خویش میان حکمت و رحمت تو...

خدایا

از خودم به من نزدیک تری

پس آرام صدایت میزنم

آنقدر آرام که فقط خودت بشنوی

مگر نه اینکه دوست داری هر خواسته ایست فقط با تو بگویم؟

آنقدر آرام به گوش جانم بنواز آرامشت را

که بی نیاز شوم

از هر چه غیر توست...


  • عهد یار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
< برگرفته شده از صدای نور