عهدیار

عاشورا نماد عهد و پیمانیست که با خون امضا گشته است و یار، آن موعود وعده داده شده است که حکومت عادلانه اش پر از طراوت و سبزیست

یا رفیق من لا رفیق له...!

سه شنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۳، ۰۴:۰۵ ق.ظ

بسمــ الله الرحمنـــ الرحیمــ


خدایــــــا...

می بینی؟ دارم تنها میشم...

دوباره خودم و خودت...!

عاشقی دیگه...

عاشق تر از من!

دوست نداری کسی جاتو تو قلبم بگیره...

خیلی تنها میشمااا...هوامو داری دیگه؟

خنده داره رسم زندگی ما آدما...شایدم من...!

یه بخشی از عمرتو بذاری هر روز و هر ساعت و هر دقیقه و هر ثانیه دلت مشغول باشه...

 اما تو بگی آخرشم مال خودمی...!

حق با توئه خــــدا

اما با تنهاییام چیکار کنم؟ رفیقم میشی؟

یا رفیقـــ منـــ لا رفیقـــ له... 


  • عهد یار

نظرات (۱۲)

  • سراجا منیرا
  • الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَ عَجِّل فَرَجَهُم
    خیــــلی قشنگ بود :)

    یه پست گذاشتم مطـــــــــــــــــــــــــــمئنم در موردش نظر دارید :)
    لینکش
    http://flood135.blog.ir/post/255

    بیایید سیری کوتاه در حقیقت عجیب انسان داشته باشیم و سرّی از اسرار آن را با هم مرور کنیم...
    فکر میکنم این مطلب دید جالبی درباره انسان بدهد
    دعوتید به "سیری کوتاه در حقیقت بوالعجب انسان"
    یا حق

  • تـُــرکــِــ گــَــنـدابـی
  • سلام
    خوشحالم از حضور در وبلاگ باصفاتون برادر.
    به ما هم سر بزنید و در صورت تمایل به لینک، اعلام بفرمایید...
    یاعلی
  • مصطفی امیریان
  • بسیار زیبا !

    القلب حرم الله ولا تسکن فی حرم الله غیرالله . . .

    "یه بخشی از عمرتو بذاری هر روز و هر ساعت و هر دقیقه و هر ثانیه دلت مشغول باشه...

     اما تو بگی آخرشم مال خودمی...!"

    حسِّ مشترک. . . :)



    پاسخ:
    ;-)
    خواهی که ببینی رخ پیغمبر را
    بنگر رخ زیبای علی اکبر را
    در منطق و خلق و خوی او می بینی
    با دیده ی جان محمدی دیگر را
    میلاد شبیه ترین آینه ی پیغمبری مبارک باد.
    به روزم با
    صبح، بیــــماری دخیـــــل پنــجره فــــولاد شد...

    تشریف بیارید

    یا علی

    التماس دعا
    چـسـبید ...

    خدا ما رو دوس داره، گاهی دستمونو میگیره نیفتیم ، گاهی هم ، خب ، هل میده تو چاله ، تا تو چاه نیفتیم ! خداست دیگه .... رفیق مونه .

    پاسخ:
    هل میده تو چاله که تو چاه نیفتیم...خیلی متناسب با، حال بود...ممنون
  • محسن عروجی
  • سلام به دوست خوبم عهدیار عزیز
    .
    .
    .
    الهی هب لی قلباً یُدنیهِ منکَ شوقُهُ...

    الهی دلی به من ببخش که از شوق به تو نزدیکم کند...
    پاسخ:
    سلام عزیز :-)
    کلبه حقیر رو منور کردی...

    ان شاءالله...
  • یا مهدی(عج)
  • نیمه شعبان بر شما همسنگر گرامی مبارک باد

    به روزم با دو دلنوشته:
    مشکل از ماست که فقط با زبان جسممان شما را خواندیم و با زبان دل....لبیک یا حسین!! لبیک...

    منتظر حضور گرم شما هستم

    یا علی

    التماس دعا
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    < برگرفته شده از صدای نور